You are currently viewing رفع صحیح رنگ “اشتباه”.

رفع صحیح رنگ “اشتباه”.


در من آخرین پست به پیراهن جین جدیدم اشاره کردم که در پالت رنگ ایده آل من نبود. از نظر لحن “خنک” تر از سایر بلوزهای پالت من است. و با این حال من فقط آن را دوست دارم.

پیراهن وسترن جین GAP Fitted GAP 29.99 دلار

به عنوان یک کت جین کلاسیک، فکر می کنم می توانید اجناس مشابه را در بسیاری از خرده فروشان پیدا کنید. این یکی از GAP است و تقریباً مشابه همان چیزی است که من اینجا می پوشم. اگر مدتی جستجو می‌کردم، احتمالاً یکی را با رنگ تیره‌تر پیدا می‌کردم. اما من از تضاد رنگی که با شلوار جین تیره من ایجاد می کرد اهمیتی نمی دادم. من آن را با یک پلیور زنگ زده ست کردم (مال من قدیمی است، مشابه اینجا) این دقیقاً همان چیزی است که در پالت من وجود دارد.

من همچنین ممکن است به خرید یک رنگ سفید سفید فکر کرده باشم زیرا اخیراً تعداد زیادی از آنها وجود دارد و سپس آن را رنگ آمیزی کنم. اما من درصد زیادی از نوع سبک طبیعی دارم. (من از توصیف خودم به عنوان “تنبل” خودداری کردم.) زمان و تلاش اضافی برای انجام این کار چندان جذاب نبود. من فقط می خواستم چیزی پیدا کنم که معیارهای سبک من را داشته باشد.

چگونه رنگ اشتباه را درست کنیم

ابتدا آن را به سبک خود پیدا کنید. دلیل اینکه این پیراهن را دوست دارم این است که بیشتر به من می آید به طور طبیعی سبک در ترکیب سبک های من (نمودارهایی در من وجود دارد یک کتاب که عناصری را مشخص می کند که می تواند به شما کمک کند تعیین کنید کجا با انواع مختلف سبک ها جا می شوید.) من سبک طبیعی را به عنوان “آسان و بدون پیچیدگی” توصیف می کنم. پیراهن های جین نیز نشان دهنده یک موتیف غربی است، مانند “دختر گاوچران”. همه اینها به ظاهری کمک می کند که «دکمه دار»، «فرش» یا «دراماتیک» نباشد. هنگامی که چیزی به استایل شما بسیار صدق می کند، پوشیدن آن با رنگی که کمی متفاوت از ایده آل شماست، اغلب کارساز خواهد بود.

دوم، چیزی به رنگی که کار می کند اضافه کنید. این واقعیت که من آن را با این ژاکت زنگ زده نزدیک صورتم پوشیدم، سطح دیگری از کاهش آن را ایجاد کرد.

بعد، سطح کنتراست را در نظر بگیرید. پیراهن، شلوار جین و ژاکت دارای سطوح مختلف کنتراست یا اشباع رنگ هستند. پیراهن پایین ترین سطح است. اما سطح فوق العاده ای از کنتراست تیره به روشن بین خود و لباس های دیگر ایجاد نمی کند. اگر سطح کنتراست قابل قبول باشد، این یک چراغ سبز دیگر است.

همچنین، اگر رنگی در مقایسه با رنگش شما را ناپدید می کند، همیشه می توانید آرایش خود را تنظیم کنید. از این عکس نمی توان فهمید (در نور بسیار شدید خورشید در وسط روز گرفته شده است)، اما من بیشتر رژگونه و رژ لب می زنم تا بتوانم بیشتر خود را نشان دهم.

در نهایت، فقط نگران نباشید. بله، دقت رنگ می تواند چاپلوس کننده و سرگرم کننده باشد، اما در طرح بزرگتر چیزها، زندگی یا مرگ نیست. پلیس مد نگهبانان مسلح نیستند.

دامن میدی جین Lands End 47.97 دلار با کد

اقلام روزمره بیشتر برای بهار و تابستان

یکی دیگر از اجناس جین در رادار من این است دامن میدی جین از Lands’ End. برای چندین دهه پایان زمین به خاطر لباس‌های سبک، ثابت و کمی خسته‌کننده شناخته می‌شود. آنها باید امسال یک استایلیست جدید پیدا کرده باشند، زیرا کاتالوگ بهاری آنها به تازگی آن را از پارک حذف کرده است. و فروش کل کاتالوگ تا 30 ام با کد: شنا كردن

در اینجا یک مثال از آنچه منظور من است.

پنج جیب چینی کمر بلند 47.97 دلاری با کد

این ظاهر دلپذیر، که با کیف چرمی بزرگ و کت ترنچ برجسته می‌شود، می‌توانست به راحتی از مجله Elle یا Marie Claire بیرون بیاید. اضافه کردن اینها کلاسیک عناصر ظاهر کلی را یک درجه به سمت بالا و به دور از سبک کمتر قدیمی Lands’End می گیرند. در مورد این تصویر، احتمالاً دیده اید که کیف پول جدیدترین شکل کیف است. در پست بعدی اطلاعاتی در مورد کیف های مختلف برای استایل های مختلف به اشتراک خواهم گذاشت. ما نگاهی به نسخه فوق‌العاده گران قیمت و سپس برخی از معاملات مشابه خواهیم داشت.

شورت ستاره ماهی 32.97 دلار با کد

سپس این ترکیب وجود دارد. شما به سختی می توانید با یک بلوز راه راه برای 3 فصل اشتباه کنید (و در زمستان می توانید آن را با ژاکت بپوشید.) این یکی با چند ساله آنها نشان داده شده است. کلکسیونی از ستاره دریایی در شلوار کوتاه محصولات زراعی در حال حاضر بسیار محبوب هستند. مگر اینکه پاهای خیلی کوتاهی داشته باشید، این یک ظاهر خنک و نسیم است. صندل های ساده و برنزه مکمل کاملی هستند. (RE: قد شلوار، پاهای من خیلی کوتاه هستند، بنابراین تمایل دارم از تاپ های برش دار اجتناب کنم. به زودی پستی در مورد قد شلوار و کفش خواهم نوشت.) اینجا یک گزینه برای بلوز است. میسی برخی وجود دارد.

روکش پنبه ای سبز 41.97 دلار

و بعد من فقط می خواستم لباسی را که آنها دارند نشان دهم. این را می توان بالا یا پایین پوشاند و یک قطعه سفر بسیار همه کاره و قابل بسته بندی خواهد بود. موجود در این رنگ خزه و همچنین مشکی و برنزه عمیق.

مایو کنترل شکم مقاوم در برابر کلر 62.97 دلار

من به خرید فکر می کنم این مایو درمورد من. در مورد رنگ، مشکی در پالت من وجود ندارد. نزدیک ترین چیزی که می توانم بپوشم یک زغال تیره است. اما در تابستان، به خصوص اگر کمی برنزه شوم، مایو مشکی می پوشم. این بیشتر یک تناسب کلاسیک است، من اضافه کردن آستین های کلاهی را دوست دارم، کمی روح متعالی مورد و من دوست دارم که آنها یک زن مسن تر را در حال مدل کردن آن در ویدیوی صفحه نشان می دهند.

مجدداً، اگر هر یک از این موارد برای شما جذاب باشد، تا 30 آوریل 40٪ تخفیف برای همه چیز با کد تبلیغاتی ارائه می دهند: شنا كردن

امیدوارم سعی کنید از مرزهای رنگ خود عبور کنید، اما هر چند وقت یکبار. می تواند رهایی بخش باشد. به من اطلاع دهید که آیا دارید و چه احساسی در مورد آن دارید.

[Shopping links on this page my earn my site a small commission should you purchase anything. I only share items and images that I feel good about sharing.]





Source link