You are currently viewing چیزی که برای تولدم خریدم: High Street vs Slightly Higher

چیزی که برای تولدم خریدم: High Street vs Slightly Higher


من معمولاً از مارک های “High Street” (فروشگاه های زنجیره ای مقرون به صرفه) خرید می کنم. من اغلب می توانم اندازه های کوچک را در آنجا پیدا کنم و آنها تعداد زیادی قطعات کلاسیک بسیار خوش ساخت مانند تی شرت، ژاکت و شلوار جین را حمل می کنند. اما تولدها بهانه خوبی برای کمی افراط کردن است. و تولدها درباره تولد دوباره هستند. بنابراین امسال انگشت پایم را به یک مارک کمی گران‌تر فرو بردم که مدتی به آن توجه داشتم.

پیچ و تاب فرانسوی

من دو مورد از Sezane، یک شرکت فرانسوی خریداری کردم. اگر وبلاگ من را دنبال می کنید می دانید که سبک فرانسوی یکی از علاقه های اخیر من است. نوشتم این پست نحوه توصیف سبک فرانسوی به طور خلاصه، اغلب منصفانه است کلاسیک در ساخت و ساز، اما با نت های منحصر به فرد زنانه.

چیزی که من در مورد Sezane دوست دارم این است که بیشتر لباس ها و لوازم جانبی آنها از الیاف طبیعی ساخته شده است. آنها از منسوجات ارگانیک زیادی استفاده می کنند و به جزئیات توجه زیادی دارند. همچنین، هنگامی که یک برنده تولید می کنند، آن را در چندین الگو یا رنگ ارائه می کنند. شما ممکن است همان بلوز را در راه راه، بلوک کننده رنگ، گلدار یا طرح انتزاعی پیدا کنید. مطمئناً برای هر سبکی چیزی وجود دارد.

پیراهن Sezane Max: 70% پنبه ارگانیک 30% ابریشم 125 دلار

این اولین خرید جدید من است: گلهای سبز آنها “مکس” بلوز گل‌ها همیشه در این فصل از سال مد می‌شوند، اما در بهار امسال سر و صدای زیادی ایجاد می‌کنند. اگرچه من تمایل دارم از رنگ های گلدار اجتناب کنم، اما نتوانستم در برابر این بلوز مقاومت کنم. تمام رنگ های موجود در آن درست در پالت من بود.

پس چرا از گل پرهیز کنیم؟ گل ها نرمی و گرد بودن را نشان می دهند. اینها عناصر “یین” هستند که معمولا در ساختار استخوانی و شکل بدن انواع رمانتیک و جوان یافت می شوند. من فقط مقادیر بسیار کمی دارم رومانتیک و جوانی سبک. گل های بسیار بزرگ نیز می توانند بیان کنند نمایش. من سبک نمایشی ندارم. اسانس های سبک من بیشتر طبیعی و کلاسیک هستند.

اما گیاهان شناسی – تصاویر بازنمایی از طبیعت – در واقع برای افرادی با سبک بسیار طبیعی مناسب است. اگر الگو غالب نباشد، می توانند ویژگی های کلاسیک را نیز بیان کنند. بنابراین ترکیب یک بلوز دکمه دار کلاسیک در رنگ های من که با تصاویر نمایشی نشان داده شده است، به نظر کار می کند. این بلوز خارج از منطقه راحتی معمولی و خنثی من بود، اما وقتی آن را می پوشم، احساس سبکی و نشاط می کنم. و من احساس زنانگی می کنم.

راه راه برتون فرانسوی، “Marieners”

“سو” مارینیر پنبه 110 دلار

بعدی این تی شرت راه راه سبک برتون است. آنها آنها را مانند توپ های دریایی یا ملوانی “Marieneres” می نامند. Sezane انتخاب گسترده ای از این تاپ ها دارد که هر کدام عناصر منحصر به فرد خود را دارند: آستین های گشاد، مناسب، پهن، شکاف های جانبی، دکمه های شانه، بند و غیره. همونی که خریدم همینه “تعقیب قضایی” قایق در رز وود این وزن نسبت به مشابه هایی که معمولا از GAP و Banana Republic خریداری می کنم، سنگین تر است. اما رنگ و به خصوص دکمه های آستین چیزی است که مرا فروخت. رنگ پس زمینه سفید گرم است و نوار قرمز درست در پالت من است. و دکمه های بد بو با سومین مورد رایج سبک من همخوانی دارند، روح متعالی.

از استایل دادن به این آیتم بسیار لذت بردم. چیزی که من در شام تولدم پوشیدم این ترکیب در سمت چپ بود. بلیزر قدیمی است، متعلق به H&M چند سال پیش است. اینجا و اینجا شبیه هستند. را شلوار دم پا گشاد اهل Everlane هستند (قبل از بیرون رفتن آنها را اتو کردم.) در رنگهای مختلف: برنزه، سرمه ای، مشکی، ماسه سنگی و سفید هستند. من در این لباس خیلی احساس «گتسبی» داشتم.

سپس تی شرت و ژاکت را با GAP ست کردم میان قد مرکز شهر خاکی. آنها هنوز با قیمت حدود 30 دلار خرده فروشی می شوند و برای ماه های گرمتر در کمد لباس من یک اسب کار خواهند بود. آنها فضای بسیار معمولی تری را ایجاد کردند که برای کارهایی مانند دویدن در اطراف شهر مناسب است.

با شلوار گشاد، تاپ راه راه را با ژاکت جیر بریده شده همیشه قابل اعتماد و بسیار قدیمی خود ست کردم. من آن را با همه چیز از دامن و لباس گرفته تا شلوار جین پوشیده ام. این لباس مورد علاقه من است، به همین دلیل است که پس از نزدیک به 20 سال هنوز در بازار است. آمازون یک ژاکت موتور سیکلت مصنوعی رنگارنگ مشابه دارد اینجا. Zappo’s یک ژاکت برش رنگارنگ مشابه دارد اینجا.

بالاخره کت جینم را پوشیدم و کیفم را پوشیدم گونی. در مورد کت، صادقانه بگویم، به جز نسخه های بزرگ یا چیزهای شیک، همه کت های جین تقریباً یکسان به نظر می رسند. بنابراین منطقی نیست که من یک بسته برای یک بسته بپردازم. من سال ها پیش مال خود را خریدم، اما آمازون همیشه آنها را دارد. ایناهاش شبیه اونی که من اینجا میپوشم

و من واقعاً باید وسایل بزرگی به این کیف ساک بدهم. به این کیف لوس فلیز می گویند. این به زیبایی ساخته شده است، همه چیزهایی را که نیاز دارم را در خود جای می دهد، و من می توانم به راحتی چیزهایی را که در آخرین لحظه می اندازم پیدا کنم. من هم یکی به رنگ “چمنزاری” دارم که مریم گلی است. به نظر می رسد اندازه متوسط ​​در حال حاضر به رنگ آبی موجود نیست. اما در کیف بلند f دارای یک آبی کم رنگ زیبا در اندازه متوسط ​​هستند اینجا. (از کد من EARLYFAM25 برای 25٪ تخفیف استفاده کنید. نمی دانم برای چه مدت مفید است.)

در مورد آبی کم رنگ، این رنگ در حال حاضر بسیار محبوب است. پست بعدی من در مورد رنگ های بهاری و تابستانی خواهد بود که می توانیم انتظار داشته باشیم و اینکه چرا (و چگونه) من از پالت خارج شدم تا چیزی در این رنگ بخرم.

وقتی صحبت از رنگ شد، من دوره رنگ آمیزی خود را با یک شانه دندانه خوب پشت سر می گذارم و تمام موادی را که می توانم به اشتراک بگذارم بیرون می کشم. بنابراین بله، یک دوره رنگی کمی دیرتر در سال جاری برگزار خواهد شد. با تشکر از همه کسانی که یادداشت های دوست داشتنی زیادی در مورد این دوره برای من ارسال کردند. من این کار را برای شما انجام می دهم.

[I am not an affiliate for Sezane. But I am an Amazon affilaite and if you purchase something through any of these other links I may earn a small commission for my efforts, at no cost to you. Thanks so much.]





Source link